Alla inlägg under april 2011

Av nina - 20 april 2011 19:14

ja ni, det har inte blivit mycket bloggande de sista dagarna ... anledningen till det har varit ett liten snabbvisit till karlstad med min underbara sandra för att fira lillasyter som fyllde 18 år. det var trevligt, men också väldigt tråkigt eftersom våran fina, älskade farfar gick bort samma dag. jag saknar dig så mycket farfar ... tänker hela tiden på hur jobbigt det är att du inte finns längre. jag sa "vi ses nästa gång jag kommer hit" och så blev det inte så. men jag vet så väl att du har det bra där du är nu och att vi ses igen. begravningen kommer bli så fin för dig på onsdag :)


så, tillbaka till vad jag har gjort idag. jobbat till 13.00, stängde butiken, åkte hem och har bara slappat i soffan .. hur skönt som helst med påsk och långledigt :D tar bilen mot karlstad imorgon och sen vidare till halmstad på lördag till lillasyster och mamma. där ska även jag och M ta en första utekväll tillsammans efter hon har fyllt 18, får se hur det går i halmstad-dimman! ska även försöka hinna med ett ullaredbesök på måndag.


nu ska jag göra omelett, sen se på finalen av sveriges mästerkock.

ha en fin kväll och en fin påsk sötnosar :-)

puss och kram

Av nina - 13 april 2011 16:41

klickade nyss hem de här snyggisarna från LC Deauville 


 


finns på brandos för endast 549 kr. passa på nu när det är fri frakt och gratis retur också!

Av nina - 12 april 2011 22:18

yeeeeeesssss!!!!!! härligt med vinst för färjestad. nu väntar vi på torsdagsmatchen som kan innebära GULD för vargarna. lika bra att se matchen på o'learys så man kan fira med nån öl om de vinner ... ;-)


HEJA HEJA

Av nina - 12 april 2011 18:32

glömde nämna att det just nu bara är tre ynka dagar kvar tills min pyttelilla "stora" lillasyster fyller hela arton år ... min lilla, lilla, lillasyster som alltid har varit så liten, mysig, gullig, söt, snäll och go kommer bli vuxen, icke-mysig, bitchig, elak och absolut inte go lillasyster. i'm afraid.



 



skämt och sido, it's a big day for her. det blir myspys, överraskningar och gos när jag kommer hem, det kan jag garantera :D


Av nina - 12 april 2011 18:13

jag är rastlös. jag vill ha sol och värme, inte spöregn som det har varit i princip hela dagen idag ... har nyss tittat klart på gårdagens avsnitt av big brother och nu inväntar jag hockeyn. E ringde för en liten stund sen så jag fick uppdatering från NY. de verkar ha det hur bra som helst ... jag är inte ett dugg avundsjuk :D


på tal om påsk ...


    ska bli skönt att bara jobba måndag, tisdag och onsdag nästa vecka. jag och E åker ner till halmstad på onsdagkväll eller torsdag morgon för att hälsa på mamma och lillasyster, men även ta en tur till ullared, yey! det ska inhandlas nya gardiner, en lampa till hallen, tavlor och förhoppningsvis lite småsaker som är bra att ha. sen på lördagen blir det en tur till KARLSTAD fram till måndag :-)


nä, nu ska jag plocka ner en disk i maskinen, sopa bort alla löv på terassen, duscha och förbereda mig inför hockeyn. försöker med ett inlägg till lite senare.


ha en fin kväll finisar!




Av nina - 11 april 2011 16:58

det här är jävligt orättvist. jag vill faktiskt också till new york ... har en lite för duktig pojkvän som har vunnit en resa dit med jobbet, vilket betydde avresa imorse, så här sitter jag nu i min ensamhet och längtar tills på lördag när han kommer hem igen. jag är dock inte bara förbannad, sur, arg, ledsen och tycker det är orättvist, jag är STOLT också, eftersom han visar hur duktig han är på jobbet. det är inte många som får en resa med allt betalt bara sådär, right? ;-) så igår packade jag på honom lite saker jag önskar att han köper med hem och han har även lovat att ta miljoner bilder så jag får se hur härligt de har det där borta .. dom är ju ändå ca 60 personer, så antar att det blir full rulle :-)


jobbet idag gick sådär, även om jag somnade ganska tidigt igår så förstår jag inte varför jag är så trött på morgonen. det går bättre när jag väl har kommit upp, tittat ut och inser att det kommer bli skinande sol, då är humöret på topp!


hade egentligen velat ta en långpromenad, åkt ner till stan, grillat eller bara satt mig ute i solen nu, men jag måste städa, tvätta and so on, så får unna mig lite färg imorgon istället.


kram på er

Av nina - 10 april 2011 23:32

jag har köpt den finaste spegeln ever! jag bara älskar den! tyckte att det hade varit fint att ha den i hallen, men så kom jag på att den skulle passa perfekt ovanför soffan i vardagsrummet .. och där sitter den som ett smäck :D


 


syns inte så bra eftersom det är vit ram, men finns även i silver som var väldigt fint. passa på att köpa den nu när det är halva priset, finns på jysk för endast 400:- :)

Av nina - 10 april 2011 23:25

utemöblerna + de fina påskliljorna jag fick av kusinvitamin


 

Presentation


välkomna till lilla mig :-) nina, 22 år som sedan ca 2 år tillbaka bor i oslo med min pojkvän. jag bloggar om saker jag tycker om, inte vad andra gillar. här får ni chans att läsa om allt mellan himmel och jord. relationer, shopping, mode, skönhet, tankar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards