Direktlänk till inlägg 12 april 2011

jag klickarrrrr

Av nina - 12 april 2011 18:13

jag är rastlös. jag vill ha sol och värme, inte spöregn som det har varit i princip hela dagen idag ... har nyss tittat klart på gårdagens avsnitt av big brother och nu inväntar jag hockeyn. E ringde för en liten stund sen så jag fick uppdatering från NY. de verkar ha det hur bra som helst ... jag är inte ett dugg avundsjuk :D


på tal om påsk ...


    ska bli skönt att bara jobba måndag, tisdag och onsdag nästa vecka. jag och E åker ner till halmstad på onsdagkväll eller torsdag morgon för att hälsa på mamma och lillasyster, men även ta en tur till ullared, yey! det ska inhandlas nya gardiner, en lampa till hallen, tavlor och förhoppningsvis lite småsaker som är bra att ha. sen på lördagen blir det en tur till KARLSTAD fram till måndag :-)


nä, nu ska jag plocka ner en disk i maskinen, sopa bort alla löv på terassen, duscha och förbereda mig inför hockeyn. försöker med ett inlägg till lite senare.


ha en fin kväll finisar!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nina - 22 juni 2011 19:09

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

Av nina - 9 maj 2011 17:51

tralala, jag är lyyyyycklig för nu är sooolen framme. det är ju så underbart väder så man bara vill sitta ute hela dagarna ... synd bara att man jobbar. blir ännu värre från juni-augusti när det är varmebölja och man jobbar inne på plantagen där det ...

Av nina - 8 maj 2011 20:06

då var jobbhelgen avklarad .. är ganska sliten efter att ha jobbat 8-16 varje dag + 8-21.30 i fredags, 7-15.00 igår och 11-19 idag, men jag klagar inte .. pengarna rullar in som dom ska ;-) nu ska jag bara mysa med älskling och pappa, se på big broth...

Av nina - 6 maj 2011 08:53

fuck, varfør ska de spela SAMMA JÆVLA LÅT om och om igen på radion? blir så trøtt på att det alltid ska spelas samma musik, varfør inget nytt?   idag ær det fredag och jag ska jobba extra på plantasjen :D har fått extrajobb nu fram tills mitt kon...

Av nina - 20 april 2011 19:14

ja ni, det har inte blivit mycket bloggande de sista dagarna ... anledningen till det har varit ett liten snabbvisit till karlstad med min underbara sandra för att fira lillasyter som fyllde 18 år. det var trevligt, men också väldigt tråkigt eftersom...

Presentation


välkomna till lilla mig :-) nina, 22 år som sedan ca 2 år tillbaka bor i oslo med min pojkvän. jag bloggar om saker jag tycker om, inte vad andra gillar. här får ni chans att läsa om allt mellan himmel och jord. relationer, shopping, mode, skönhet, tankar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards